HUNHARCA GÜLDÜREN KOMİK SÖZLER

hunharca güldüren komik sözler


Abi çok yalnızım diyorum, tövbe de yalnızlık Allah’a mahsus diyor. İlla bir yerden yakacak, illa cehenneme gönderecek şerefsiz…

Acaba “yüzmek zayıflatıyorsa, balinalar neden hala şişman?” tarzı mizah kasmıyoruz diye mi bu kadar mutsuzuz?

Adam dediğin sadece bir kızla konuşur. + Oğlum ben hiçbir kızla konuşmuyorum. – Hahaha sen adamın dibisin?

Allah kimseyi otobüse binmeye çalışan teyzelerin önüne düşürmesin. Teyze teyze değil Osmanlı akıncısı, Fatihin fedaisi Kara Murat…

Altı aydır kızın nasıl çıkmışım diye attığı fotoğrafın üzerinde çalışıyoruz, arkadaşlar az önce 5. Kat filtreyi kırdılar ve kıza ulaştık…

-Anne ben arkadaşlarla sahur yapmaya gidiyorum. + Bu saatte ne sahuru?


Arkadaşa “zengin olursan beni tanır mısın” dedim, tanımam dedi. İşte gerçek dost, dürüst, samimi… Mesela ben de onu tanımam. Kankam benim…


Aslında içimde çok zeki biri yatıyor, yatıyor işte sorun orada.


Ateist olabilmek için kelime-i şehadeti tersten okumanız gerekiyor, öyle her isteyen dinden çıksa ohoo…

Ayrıldığım sevgiliyi öldürmeye karar verdim. Benden sonra mutlu mesut yaşayacağına böcekler yesin.


Az evvel pusmak suretiyle server sahibini götünden vurup öldürdüğümden mütevellit counter strike adlı oyundan atıldım.

Bazen çok ‘kırıcı’ olabiliyorum! Şimdi de iki tane yumurta kırıp, güzel bir omlet yapacağım. Kahvaltı yapmayanlar buyursun.

Bazen pencereyi açıp uzaklara bakıp hayallere dalmak istiyorum, sonra karşı evdeki teyzeyi don asarken görüyorum tüm hevesim kaçıyor…

Bazı insanlar boş daire gibi… Dayayıp döşeyesim geliyor.

Bence kardeşler bakkala göndermek ve çeşitli ayak işlerinde kullanmak için var. Ara sıra dövüp stress atma olayı zaten bambaşka güzel.

Bir şeyi çok istersen olmaz. Bir şeyi az istersen de olmaz. Bir şeyi hiç istemezsen de olmaz. Bazen olmaz yani.

Biri de çıkıp demiyor ki: Kırmızı mercimek neden turuncu?

Biz ayrı dünyaların insanlarıyız dedi. Aman Allah’ım! Üzüntüden kahrolacağım. Ben iki dünya olduğunu sanan birini mi sevmişim.

Bok altın olsaydı fakir götsüz doğardı.

Dondurmadan bedava çıkmış erkek çekiciliği diye bir şey var mı arkadaşlar? Benim tek numaram bu. Bir umut işte…

Elin oğlu uzayda yaşamı araştırıyor bizimkiler sigaranın külünü hiç dökmeden sonuna kadar içebilmenin peşinde.

Elma dersem sev, armut dersem gel. Avokado dersem. Mal gibi bakarsın işte. Hayatında avokado mu gördün sanki Allahın fakiri.

Emlakçı bir ev gösterdi, apartman kapısına hızlıca çıkarsan vurgun yiyorsun, bir altı mağma…

Erkek ulaşamadığı kadına “telefonu duymadı galiba” der, kadın ulaşamadığı erkeğe, “aradığımı görüyor da açmıyor” pislik der.

Gizlice taksimetreye bakmaya çalışırken sol gözüm taksicinin kucağına düştü…


Hap yazma yutamam, şuruptan midem bulanır, iğneden de korkarım. Diyen ergene “muska mı yazayım?” Diyen doktora saygılar.

Hazır telefon yine deli gibi ısınmışken gömlekleri ütüleyeyim…

İki diş şarjım kaldı ne demek lan batarya yerine sarımsak mı takıyon telefona.

İlk adımı kız atmaz. Trip atar, tokat atar, göbek atar ama ilk adımı atmaz olum öğrenin bunu.

İlkokulda peltek bi arkadaşa okutmuşlardı andımızı. İyi dertler arkadaşlar dedi bize, bir daha da düzelmedi hayatım.

Japonya’nın da derdi bitmiyo amk, yanardağı bunlarda depremi bunlarda tsunamisi bunlarda. Küçükken hep beraber ekmeğe mi işediniz naptınız…

Kafataslarında beyin yerine tilki taşıyan kızlar var.

Kaldırımda duran insanı korna çalarak bi yerlere götürmeye çalışan dolmuş şöföründeki azim ve kararlılık kimsede yok.

Karar verdim 14 Şubatta bizim asansöre hediye alacağım. 10 yıldır çıkıyoruz daha birbirimiz hiç kırmadık.

Karısının çok konuştuğundan yakınan adama sormuşlar – Eşinizle ne zaman evlendiniz? Adam cevap vermiş: Çeneler çeneler önce.

Kız olmuş 110 kilo, hala facede, twitterda eski sevgilisine laf sokma çabasında. Neymiş, intikam soğuk yenen bir yemekmiş. Bir o kaldı yemediğin, ye onu da ye…

Kızın biri, ‘burcunun en belirgin özelliği ne?’ diye sordu. Ben de ‘ne biliyim git Burcuya sor’ dedim. Ne cins insanlar var gelmiş bana Burcu’yu soruyor tanımam etmem.

Konuşup konuşup muhabbetin sonu geldikten sonra, ”Amaaan boş ver dedikodu yapmış olmayalım” diyen kadın, Türk kadınıdır…

Korku filmlerine bakışım: balayında büyük dedenin Transilvanya’daki şatosuna gidiyorsan, vampir götünü ısırırken niye ben diye ağlamayacaksın…

Mavi gözlü erkekler can ise, ben oyun hamuru muyum? Ben plastik miyim? Benim gözler ela, ben İsmail Türüt gömleği miyim? Neyim ben ya.

Metrobüste kavga edin, bağırın, çağırın her şeyi yapın ama osurmayın abi ya.

Numaramı gizleyip tüm arkadaşlarıma çağrı attım. Bu gece eski ya da kavgalı oldukları sevgililerini düşünüp akılları karışsın uyuyamasınlar.

Otobüse güzel bir kız bindiğinde, yanlarındaki boş yere oturması için dua eden gençlere Diyanet’ten mesaj: Bir ara cumaya da bekleriz.

Psikoloğa gidip sorunlarım var dedim “Hangimizin sorunu yok ki, hepsi geçer” dedi gönderdi. Şimdi daha iyiyim. Profesyonel destek şart…

Selam bu mesajı ben yani cep telefonun yazdı, beni çok seviyorsun biliyorum çünkü hiç yanından ayırmıyorsun, lütfen tuşlarıma yavaş bas ve kapağımla zırt pırt oynayıp durma…

Selçuklu Devletinizi sadece 75 kuruş farkla Büyük Selçuklu olarak almak ister misiniz, yanında 8’li soğan halkası da var…

Sen bana bir adım gel, ben sana bir değil, iki değil, üç değil, tam dört kavanoz bal 100 TL.

Siz bu dokunmatiklerle hem hızlı hem yanlışsız nasıl yazıyorsunuz ya. Ben Türkçe başlıyorum Urduca bitiriyorum anasını satayım…

Sperm gibi adamlar var insan olma ihtimalleri milyonda bir.

Sütten ağzı yanan, sütün soğumasını bekler. Olayı büyütmeye gerek yok, yoğurtla da hiçbir alakası yok.

Şifreniz en az 8 harf, 4 rakam, 3 işaret, 1 yön tuşu, 2 roma rakamı, 1 kilo nohut, 800 gr buğday, 1 adet nar. Pardon aşure tarifine geçmişim.

Şimdi bana kaybolan yıllarımı verseler hemen eksik var mı diye sayarım. Zaman kötü abi, yerde bulsan sayacaksın.

Tam karakterin oturacakken sandalyeyi çekmişler sanki.

Tatlı yiyip, tatlı konuşuluyorsa; bundan sonra mantı yiyip mantıklı konuşacağız gençler anlaştık mı?

Trip atan erkek dünya ahiret bacımdır.

Uykunuzun en tatlı yerinde bacağınıza giren krampla uyanıp can çekiştiğinizde anlıyorsunuz aslında aşk acısının o kadar da önemli olmadığını…

Vücudumuzdaki tüm organlar satılsa 42,5 milyon lira ediyormuş. Varlık içinde yokluk çekiyoruz amk.

Ya benim olursun ya da kara toprağın!” Dediğim kız, toprak isminde esmer bi çocukla evlenmiş. Ben demiştim zaten.


Yanında olmayanı istemek, seni sevmeyeni sevmek, bırakıp gideni özlemek… Ters psikoloji bu kadar sıkı bir disiplinle çalışmak zorunda mı?


Yer sofrası kurulduğunda ” ay ben bağdaş kuramam” diyen hatunların hepsi yoga da Van Damme gibi bacak açıyor.

Yerlere çöp atmayın yazısını okuduktan sonra çöplerini havaya atmaya başlayan arkadaşı kutluyorum.
Unknown
Unknown

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder